رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند سارقان پنج نفره زور گیر با 12 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ صابر عبا‌س‌زاده در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهر تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: در این راستا کار آگاهان توانستند باند پنج نفری سارقان را دستگیر و اموال مسروقه به ارزش 70 میلیون تومان کشف کنند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به بیش از 12 فقره سرقت از جمله چهار فقره سرقت خودرو سه فقره کش روی از مغازه‌ها دو فقره کیف قاپی و سه فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند که در این بار کلیه اموال کشف و تحویل مالباخته‌گان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سارقان دستگیر شده متشکل از سه نفر خانم و دو نفر آقا بودند، پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 298 عدد گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ  رضا اصلانی‌فر در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس راه آهن مراغه با اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق کالا از طریق خطوط ریلی، شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل و بازرسی مسافران به دو نفر مظنون شده و در بازرسی از بار آنان، 298 عدد گوشی همراه قاچاق خارجی کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تمامی گوشی های مکشوفه از نوع هوشمند و خارجی بوده که کارشناسان ارزش ریالی آن را یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

اصلانی‌فر ادامه داد: در این رابطه دو متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه در پایان با تقدیر از مشارکت هدفمند و مطلوب شهروندان با پلیس، از آنان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از قبیل قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از توقیف39 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله رستمی گفت: به منظور کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک و افزایش آرامش و امنیت عمومی شهروندان طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسواران بی‌قانون در سطح شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه  این طرح با همکاری پلیس راهور، کلانتری، پلیس‌های تخصصی و یگان امداد در قالب چهار تیم در خیابان‌های اصلی و پارک‌های شهرستان آذرشهر به اجراء گذاشته شد، افزود: در این راستا تعداد 39 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه و مدارک لازم، پلاک و مزاحمت برای شهروندان راهی پارکینگ شده‌اند.

رستمی در پایان گفت: پلیس مصمم است که به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان  نظم عمومی برخورد کند و اجازه نخواهد داد که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان دو نفره با شش فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ صابرعباسزاده در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی از بانوان در سطح شهر تبریز و ایجاد نارضایتی شهروندان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عباسزاده افزود: دراین راستا کار آگاهان توانستند باند دو نفری سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرده و شش فقره سرقت کیف قاپی و مقادیری اموال مسروقه ارزش 100 میلیون را کشف کرده و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی تحویل  دادند.  

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کاظم دهقانی گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای  طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه کامیون خاور را به ظن حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل چهار هزار و 437 ثوب البسه، مقادیری کفش و کیف زنانه و شش هزار قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و شوینده به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خاطرنشان کرد: در این راستا یک  متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه کالاهای کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دهقانی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اعلام و نظرات و پیشنهادات و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.