علیار راستگو روز سه شنبه در نشست احزاب و تشکل سیاسی شهرستان مرند با بیان اینکه ارتباط با احزاب به مانند ارتباط با تک تک مردم است، اظهار کرد: همه احزاب اجتماعی و سیاسی شهرستان با مدیریت افکار مردمی، اتاق فکر فرمانداری هستند.
وی با بیان اینکه احزاب سیاسی می توانند در انتخابات شورای شهر سال آینده در شهرستان مرند بیشترین تاثیر را داشته باشند، گفت: احزاب ضمن تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، در انتخاب افراد اصلح، متخصص و کارآمد به مردم کمک کنند.
راستگو همچنین با بیان اینکه همه باید در مدار قانون حرکت کنند، خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای شهر مرند، احزاب سیاسی و انجمن های مردم نهاد به دنبال افراد متخصص و متعهد رفته و از آنها درخواست حضور در انتخابات را داشته باشند.
وی افزود: احزاب با بالا بردن آستانه تحمل خود و قبول تفکر مخالف در انتخابات پیش رو برای برگزاری انتخاباتی بر محور قانون به مجریان انتخابات کمک کنند.
فرماندار مرند با اشاره به اهمیت انتخابات شورای شهر مرند باتوجه به ماجراهای اتفاق افتاده در شورای شهر گذشته، اظهار کرد: به مردم اطمینان می دهم در انتخابات شورای شهر پیش رو، هیئت اجرایی قوی انتخاب شده و با دفاع از منافع شهر به هیچ عنوان مجریان انتخابات جناحی و حزبی عمل نخواهند کرد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 1396 در سراسر کشور برگزار می شود.
تنظیم کننده: نعمت مرادپور ** انتشار:محمد رستگار
6132/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.