احد شیخ لاری عصر یک‌شنبه در نشست خبری قبل از این بازی با اشاره به مسوولیت جدید خود در باشگاه تراکتور، افزود: فعالیت در فوتبال همانند مستأجر است اما هواداران اصلی در این رشته ورزشی هستند.

وی با بیان اینکه در طول عمر حرفه ای ام بعد از ۲۱ سال بازی به خط دفاع رفتم، عنوان کرد: اگر نیاز باشد برای تراکتور دربانی می کنم و در خدمت تیم خواهم بود و اگر هیچ کدام از اینها نباشد به عنوان یک هوادار صادق در کنار تیم خواهم بود.

شیخلاری اذعان کرد: از رفتن دنیزلی کمتر از دو روز نمی گذرد اما بلافاصله با بزرگان فوتبال تبریز دست به دست هم دادیم تا موانع را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی درباره دربی تبریز گفت: این دو تیم با هم برادر هستند، و برخلاف خواسته بدخواهان، بدون حاشیه بازی تماشاگر پسندی ارایه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از مسعود شجاعی هم مشاوره می‌گیرید و اگر اختلاف‌نظری باشد به اجماع می‌رسید، اظهار کرد: من فردی هستم که همیشه و همه جا از مشاوره استفاده می‌کنم چون نتیجه مشاوره همواره برایم خوب بوده است.

شیخ لاری در مورد مسعود شجاعی افزود: وی بازیکنی نیست که نگاهی ساده به او داشته باشم چرا که او سرمایه ملی است و اگر بخواهم از اختلاف‌نظر صحبت کنم، خودم اولین نفری هستم که عقب می‌کشم و راه را برای جوان‌ها باز می‌گذارم.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم بازی فردا عنوان کرد: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما احتمالاً ایمان سلیمی و رضا اسدی را در اختیار نداشته باشیم.

دربی تبریز بین تیم های ماشین سازی و تراکتور فردا دوشنبه از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه برگزار خواهد شد.

تا این لحظه مکان قطعی این دیدار مسخص نشده و فردا در جلسه شورای تامین مکان مسابقه مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.