محسن ارشدزاده، در رابطه با کودک رها شده در شهرستان اسکو، اظهار کرد: ساعت ۲۳ شب گذشته، این نوزاد رها شده از سوی همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی اسکو به شیرخوارگاه احسان تبریز تحویل  داده شد.

وی افزود: این نوزاد دختر، بعد از ظهر روز گذشته در شهرستان اسکوکنار رودخانه در داخل کیسه‌ی پلاستیکی رها شده بود که خوشبختانه خانواده‌ای در اسکو متوجه حضور نوزاد در کنار رودخانه شده و از او در خانه‌ی خود نگهداری و مراقبت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: این خانواده بعد از رسیدگی به وضعیت نوزاد، احساس مسئولیت کرده و به پلیس گزارش کردند، بعد از مراجعه به پلیس با حکم دادستان اسکو نوزاد تحویل همکاران بهزیستی اسکو شد.

وی با بیان این‌که اکنون وضعیت سلامتی نوزاد رها شده مطلوب بوده و تحت نظر پزشک مراقبت می‌شود، گفت: بعد از اخذ و اعلام جواب آزمایش‌های متعدد از نوزاد اگر نیاز باشد، نوزاد در بیمارستان بستری خواهد شد.

ارشدزاده خاطرنشان کرد: اگر پدر و مادر این نوزاد  برای تحویل نوزاد به بهزیستی مراجعه کنند، دادگاه تشکیل شده وبا هماهنگی دستگاه قضایی نگهداری نوزاد تعیین تکلیف می‌شود ولی اگر کسی برای تحویل نوزاد مراجعه نکند، این نوزاد دختر به عنوان کودک بی سرپرست در بهزیستی نگهداری خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۶۵ نوزاد در شیرخوارگاه احسان تبریز نگهداری می‌شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1303137
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.