محمدرضا پورمحمدی، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از محل ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تبریز، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان مانند دوره های قبلی است، افزود: از مجموع داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سطح استان، ۱۵ داوطلب زن بوده و بیشترین فراوانی سنی نیز از ۳۵ تا ۴۵ است.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در سطح کشور ۲۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: از مجموع کل داوطلبان استان، ۶۵ داوطلب از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو است و از این تعداد نیز ۹ داوطلب زن هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هیچ مشکل خاصی در ثبت نام داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان وجود ندارد، گفت: مراحل ثبت نام بصورت سیستماتیک و غالبا الکترونیک انجام می شود و امید است در ۳ روز آینده تعداد داوطلبان افزایش یابد.

پورمحمدی، از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست ثبت نام خود را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند و تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به فرمانداری ها اقدام به ثبت نام کنند.

وی با اشاره به دستورالعمل های تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس یادآوری کرد: دستگاه‌های نظارتی باید مواظب باشند تا تبلیغات در زمان خاص خود و در چارچوب قانون انجام شود در غیر این صورت بر فعالیت آن ها نظارت و کنترل خواهد شد.

آذربایجان‌شرقی با ۳.۹ میلیون نفر جمعیت ۱۳ حوزه انتخابیه و ۱۹ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۶ نفر از آنها از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر انتخاب می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.