به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار داشت: با آغاز سهمیه بندی بنزین روزانه به تدریج بر تعداد مسافران قطارشهری تبریز افزوده شده و مردم استقبال خوبی از این وسیله حمل و نقل عمومی پاک داشته اند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز افزود: در ۱۲ روز گذشته تعداد مسافران مترو تبریز روزانه به ۱۵ هزار نفر افزایش یافته که نسبت به گذشته به طور متوسط با رشد ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

او یادآور شد: قطار شهری تبریز با برخورداری از ۱۰ ایستگاه فعال از ائل گلی تا میدان ساعت و خدمات دهی از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱، ارزان ترین مترو را در مقایسه با دیگر شهرهای کشور دارد.

بشیریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهتمام جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای بهره برداری سریع از کل خط یک، ابراز امیدواری کرد که با الحاق ایستگاه های جدید به مسیر خدمات رسانی بهره برداری، آمار مسافران رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در پایان با اشاره به ازدحام عمومی ایستگاهها در ساعات خاص، از مسافران درخواست کرد برای سهولت در تردد، از حضور حداکثری در یک نقطه خاص از سکوی قطار خودداری کنند تا ایمنی عمومی تامین شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1297131
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.