حجت الاسلام محمد علی آل هاشم روز دوشنبه در همایش معلمان آینده ساز در تبریز با بیان اینکه نقش معلم در برخی مواقع از نقش پدر و مادر مهم تر است، گفت: اثرگذاری دانش آموزان از معلمین بسیار بالا است.

وی تاکید کرد: شغل معلمی شغل انبیا است و اثر گذاری کار شما در جامعه همین دانش آموزانی هستند که مسئولیتی به عهده دارند و باید طوری برنامه ریزی کنیم که عضو موثر در جامعه باشند از این رو وقایع تاریخی انقلاب اسلامی باید به درستی برایشان ترسیم شود.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص ۱۳ آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی در ارتباط با اقدامات آمریکا فرمودند: باید در کتاب های درسی دانش آموزان این مهم به خوبی ترسیم شود و از وزیر آموزش و پرورش دقت در این مورد را خواستار شدند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بسیج مجاهد فی سبیل الله است، اظهارکرد: بسیج در زمینه های مختلف سازندگی بهترین و بیشترین خدمت را می کند.

وی با بیان اینکه بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست، بسیج مجاهد است اما افراطی و بی انظباط نیست، بسیجی عمیقا متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست،  ادامه داد: بسیجیان اهل جلب هستند اما اهل تظاهر در اصول انقلاب نیستند و باید تلاش کنیم فرهنگ بسیجی در جامعه حاکم شود.

سردار عابدین خرم فرمانه سپاه عاشورا هم با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل گفتمان لیبرالی، تاکید کرد: دشمن درصدد تحریف و از بین بردن تفکر بسیجی و به انحراف کشاندن گفتمان انقلاب اسلامی است و انتظار از قشر معلم و علمای دین است که در عرصه فرهنگ و اجتماع با صبغه فرهنگی، این خودباوری را در جوانان ایجاد کنند.

در همایش معلمان آینده ساز از هنرآموزان مخترع و ایده پرداز بسیجی و مقام آوران علمی بسیج فرهنگیان استان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.