موسی خلیل اللهی در سومین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان با اشاره به نامه معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص تخلفات انجام یافته و بناهای غیرمجاز احداثی در امر ساخت و ساز روستایی، تهیه و اجرای طرح هادی روستایی را از وظایف و اهداف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ طبق اساسنامه و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی بیان و بر اجتناب شرکت های خدمات رسان از ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده روستاها تأکید کرد.

 وی هدف از  اجرای طرح هادی روستاها را  پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان و اضافه کرد: تمام نهادها باید در اجرای این طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را همراهی کنند.

خلیل اللهی بر تهیه امکانات و تجهیزات لازم از جمله بالگرد آب پاش توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان به منظور استفاده در مواقع آتش سوزی و اطفای حریق جنگل ها و مراتع ارسباران (قره داغ) تاکید کرد.

وی عدم اجرای کامل قانون حدنگار (کاداستر) توسط ثبت اسناد و املاک در کشور را یکی از نقاط ضعف سازمان های دولتی در نگهداری از اموال و اراضی دولت دانست و خواستار همکاری تمام سازمان ها در اجرای این قانون شد.

یوسف غفارزاده مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی هم در این نشست درباره اعلام نیازمندی ها در خصوص اقدامات و برنامه های این شرکت در اجرای تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب و اقدامات انجام شده در اجرای مصوبات جلسات قبلی گزارش داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.