احد یوزباشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : در اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با تخلفات اقتصادی و به منظور تحقق اهداف سازمانی، با توجه به نابسامانی ها و نوسان غیر منطقی اخیر در عرضه و فروش گوشت قرمز، رسیدگی به این موضوع جزو اولویت های این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: طی شکایت خصوصی یکی از غرفه داران عرضه گوشت در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تبریز مبنی بر گران فروشی گوشت قرمز توسط یکی از پیمانکاران کشتارگاه تبریز در این اداره کل پرونده تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پس از شناسایی و احضار این پیمانکار و تفهیم اتهام و اخذ اظهارات و دفاعیات از این متهم به دلیل وجود قیمت مصوب برای فروش گوشت قرمز در تبریز و همچنین عدم ارائه مدارک و دلیل قانع کننده و محکمه پسند از طرف وی، اتهام وارده محرز و مسلم شناخته شد.

یوز باشی افزود: برابر محاسبات انجام شده میزان تخلف گرانفروشی وی بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بود که طبق قانون تعزیرات حکومتی متهم به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جهت اعاده حق شاکی پرونده، در مجموع بیش از پنج میلیارد ریال محکوم شد که رای قطعی بوده و در شعبه اجرای احکام این اداره کل در حال اجراست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.