به گزارش خبرآنلاین از تبریز، در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز در استان آذربایجان شرقی، و ایجاد خسارات متعدد در مناطق زلزله زده با دستور اکید وزیر کار، در ساعات اولیه صبح امروز هاشمی منش مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد  به مدیران شرکت های ماشین سازی و ریخته گری تبریز دستور داد تا به وضعیت زلزله زدگان رسیدگی نمایند.

وی ضمن تاکید بر حضور در مناطق حادثه دیده، از مدیران شرکت های مذکور خواست تا با تمام توان جهت رفع مشکلات آسیب دیدگان تلاش نمایند.

به دنبال پیگیری این دستور، فرج زاده سرپرست گروه ماشین سازی تبریز ضمن تماس تلفنی با استاندار، مدیر کل بحران استان، فرماندار تبریز و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آمادگی این شرکت جهت بسیج کلیه امکانات  مجموعه اعم از نیروی انسانی و سایر امکانات و تجهیزات  برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده و زلزله زدگان  را ابراز داشت.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌زنجان و اردبیل نیز احساس شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1289397
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.