به گزارش ایرنا، در این بازی که عصر جمعه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد تیم میزبان در حالیکه تا دقایق پایانی بازی یک بر صفر عقب بود با گل های دقایق ۸۵ و ۹۱، بازی را ۲ بر یک به سود خود به پایان برد.

با شروع بازی شاگردان منصوریان از اشتباه خط دفاع ماشین سازان استفاده کرده و در ثانیه های ابتدایی بازی گل نخست بازی را به سود خود به ثمر رساندند.

در دقایقی از بازی شاگردان خطیبی موقعیت هایی را بوجو آوردند که با خطا متوقف شدند و علی رغم اعتراض کادر فنی و بازیکنان ماشین سازی داور اعتقادی به نشان دادن کارت زرد نداشته و دستور به ادامه بازی می داد.

در نیمه دوم بازیکنان ماشین سازی در دقایق بیشتری از بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه ۸۵ بازیکن برزیلی سبزقباها ادواردو دوسانتوس گل تساوی بازی را وارد تیم ذوب آهن کرد.

شاگردان خطیبی به این نتیجه راضی نبوده و در دقیقه ۹۰ + ۱ گل دوم توسط احمد رضا زنده روح خلق شد تا ماشین سازان برنده این بازی شوند.

در طول بازی اتابک زارعی دقیقه ۲۰ با شاهین ثاقبی، علی آل کثیر دقیقه ۲۹ با جفرسون دخسوس و خرم الحسینی دقیقه ۷۰ با اتابک زارعی برای تیم ماشین سازی و محمد نیک نفس دقیقه ۶۱ با محمد رضا خلعتبری، احسان پهلوان دقیقه ۶۱ با قاسم حدادی فر و مجتبی حق دوست دقیقه ۷۲ با امیرارسلان مطهری برای تیم ذوب آهن تعویض شدند.

همچنین شاهین ثاقبی و قائم اسلامی خواه از ماشین سازی و هادی محمدی،  مهدی مهدی پور و محمد نیک نفس از تیم ذوب آهن با کارت زرد جریمه شدند.

تیم داوری این بازی را رضا عادل، فرهاد مروجی، علیرضا طاهرخانی، دانیال باشنده و ابوطالب طاهریان به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.

از حواشی این بازی می توان به حضور ۶۱۰ تماشاگر و احترام به جان باختگان زلزله میانه و همجنین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در دقایق ابتدایی بازی توسط تماشاگران روی سکو ها اشاره کرد.

تیم ماشین سازی با سه امتیاز این بازی با ۱۲ امتیاز در رده دهم و تیم ذوب آهن با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.