معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی روز دوشنبه در آئین نواختن این زنگ در دبیرستان علامه طباطبایی تبریز گفت: دانش آموزان باید همراه با علم و دانش، مبارزه با استکبار را پیش ببرند تا همه بدانند که مبارزه با آمریکا با علم و آگاهی است و استکبار ستیزی کاملا آگاهانه است.

طاهر علمی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال ۱۳۵۸ گفت: دشمنی آمریکا دشمنی با اسلام و کشورهای اسلامی است و امروز انتظار داریم که شعار "مرگ بر آمریکا" توسط دانش آموزان به گوش دنیا برسد.

وی افزود: دانش آموزان باید همراه با علم و دانش، مبارزه با استکبار را پیش ببرند تا همه بدانند که مبارزه با آمریکا با علم و آگاهی است و استکبار ستیزی کاملا آگاهانه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان این که خیلی ها از دل خود با هوشیاری و آگاهی مرگ بر آمریکا گفتند و استقلال ملت را حفظ کردند، گفت: امروز شعار مرگ بر آمریکا را به گوش مستضعفان جهان می رسانیم تا بگوییم ما پشتیبان آنان هستیم بنابراین با وحدت و همدلی با مشت های گره زده در راهپیمایی شرکت می کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز نیز در این مراسم اعلام کرد: امروز ۱۳ آبان جمع شده ایم تا یاد و خاطره شهادت دانش آموزان در سال  ۱۳۵۷ و روز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ را گرامی بداریم.

حجت الاسلام جواد لطف الله پور گفت: هر نقطه ایران یک سنگر مبارزه علیه آمریکاست و اگر می خواهیم پیروز این سنگر باشیم باید دانا، توانا و پرشوق باشیم.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: وظیفه شما دانش آموزان برای پیروزی در سنگر خود، خوب درس خواندن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.