احمد ابهران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این صحنه بحث برانگیز اشتباه محرز داوری باعث شد تا نتیجه این بازی مهم و بزرگ تحت تاثیر قرار بگیرد چون اگر در همان دقایق آغازین بازی مهاجم استقلال از زمین بازی اخراج می شد، نتیجه پایانی به هیچ عنوان نتیجه ای نبود که در آخر به ثبت رسید.

وی اظهار داشت: ضربه ای که مهاجم استقلال با کف پا روی صورت گلر تراکتور کوبید بدون هیچ تردیدی به دلیل عمدی بودن، شدت و مستقیم بودن ضربه کارت قرمز مستقیم داشت که عملکرد ضعیف حیدری  در این صحنه با ان سابقه درخشان داوری در لیگ، برایم تامل برانگیز بود.

ابهران ادامه داد: این نوع خطاهای آشکار و با شدت فراوان علاوه بر اینکه جریمه شخصی در جریان بازی دارد، می تواند توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیر بررسی شده و حتی منجر به محرومیت چند جلسه ای بازیکن خاطی شود.

وی ادامه داد: چون بازیکن خاطی یاد شده زننده ۳ گل از ۴ گل استقلال بود، عملکرد ضعیف داوری به طور مستقیم نتیجه بازی را تغییر داد.

ابهران گفت: اگر داور در صحنه فوق خطا نمی گرفت بحث دیگری بود اما چون خطا گرفته است پس بنا به دلیل خاص اقدام به این کار کرده است که دلیل آن خطای شدید و کف پا بود که جریمه  آن اخراج است.

وی عملکرد حیدری در سایر دقایق بازی دو تیم تراکتور و استقلال را خوب بیان کرد اما در عین حال، اظهار داشت: هرچند قاضی این بازی اشتباهات جزئی دیگری نیز داشت اما همین اشتباه  بزرگ و ۱۰۰ درصدی در دقیقه ۵ بازی، کل قضاوت این داور را تحت تاثیر قرار می دهد.

تراکتور روز گذشته در برابر استقلال تهران از هفته نهم لیگ برتر نتیجه را ۴ بر ۲ واگذار کرد.

این تیم با ۱۷ امتیاز از ۹ بازی در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.