به گزارش ایرنا، آیت الله رییسی در بدو ورود به تبریز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی این شهر، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار و جمعی از مقام های ارشد اداری و نظامی استان قرار گرفت. 

رئیس قوه قضاییه به همراه یک هیئت عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان آذربایجان شرقی به تبریز سفر  کرده است.

آیت الله رئیسی در چارچوب این سفر با خانواده شهدا، ایثارگران و روحانیون، دیدار و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند.

در این سفر، رئیس قوه قضائیه ضمن دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در جلسه شورای قضایی استان آذربایجان شرقی شرکت می کند و مسائل قضایی این استان بررسی می شود.

 نشست با صنعتگران، تولیدکنندگان و نمایندگان اتحادیه‌های کارگری از دیگر برنامه‌های رئیس دستگاه قضا در سفر به تبریز است.

تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در آذربایجان شرقی حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه ارایه می‌کنند.

در سفر دو روزه هیات‌های اعزامی رئیس قوه قضائیه به استان آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی ۱۷ شهرستان از سوی مسئولان عالی قضایی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.