حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان امسال اظهار داشت: این روز نماد قدرت ملی و اتحاد و انسجام مردم ایران است و تمامی اقشار مردم باید در این مراسم شرکت کنند.
وی گفت: وظیفه تمامی مردم ایران، پاسداشت خون شهدا و گرامیداشت یاد و خاطر این عزیزان با شرکت در این چنین مراسماتی است.
طالعی افزود: ۱۸ کمیته در حوزه های مختلف از جمله دانش آموزی، دانشجویی، بسیج، اطلاع رسانی و فضای مجازی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ۱۳ آبان امسال مشارکت خواهند داشت.
وی اضافه کرد: تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدای دانش آموز شهرستان از دیگر برنامه های ۱۳ آبان امسال در مراغه است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: ۱۳ آبان نماد پایبندی مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید تمامی مردم ایران اسلامی در این مراسم باشکوه و افتخار آمیز شرکت کنند.
موسی شعفی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان اتحاد ملت ایران در مقابله با توطئه های اخیر آمریکا را به دنیا نشان خواهد داد، افزود: امسال با توجه به موضع‌ گیری‌های دشمنان و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها برای مایوس ساختن مردم از نظام اسلامی، همه جانبه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضوری فعال خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم جامعه، دانش آموزان و جوانان را نسبتبه جنایات آمریکا آگاه تر کنیم.
به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.
راهیمایی ۱۳ آبان در مراغه از ساعت ۱۰ صبح در میدان دانش آموز این شهرستان آغاز و در چهار راه طلوع فجر پایان می یابد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.