سیدجلال میر ابراهیم زاده روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این انتخابات افزود: شوراهای دانش آموزی نماینده همه دانش آموزان هستند و باید با همکاری اولیا مدرسه و دانش آموزان و برقراری ارتباط دو سویه، نقش تأثیرگذاری در انجام رسالت خود داشته باشند.

رییس آموزش و پرورش عجب شیر نیز افزود: ۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز از ۱۰۸ مدرسه در این دوره از انتخابات شرکت می کنند تا ۶۰۰ دانش آموز را به عنوان عضو اصلی این شورا و ۲۱۰ دانش آموز را به عنوان علی البدل انتخاب کنند.

علیرضا قادری هدف از برگزاری انتخابات دانش آموزی را تحکیم و تعمیق ارزش های دینی و اخلاقی، تسهیل در اجرای برنامه های آموزش و پرورش در مدارس، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری اعلام کرد.

وی افزود: شورای دانش‌آموزی یکی از ارکان مدرسه است و بر اساس آیین‌نامه اجرایی مدرسه، اعضای این شورا به عنوان نماینده دانش آموزان می‌توانند در جلسه‌های شورای معلمان و مدیران مدرسه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ دانش آموز مسوولیت برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس عجب شیر را به عهده دارند، اعلام کرد: در مدارس دارای تا ۱۰۰ دانش آموز، پنج عضو اصلی شورای دانش آموزی و ۲ عضو علی البدل، در مدارس دارای تا ۱۵۰ دانش آموز ۷ عضو اصلی شورای دانش آموزی و ۲ عضو علی البدل و در مدارس دارای بیش از ۱۵۰ دانش آموز، ۹ عضو اصلی شورای دانش آموزی و ۲ عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.