این طرح با زیر بنای ۱۶۰ هزار مترمربع در زمینی به وسعت ۴۴ هزار متر مربع بر بر اساس استانداردهای جامعه ایمن و سلامت جهانی طراحی شده است.

سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است و موسسه خصوصی عصر تندرستی سهند همه سرمایه گذاری آن را به عهده گرفته است.

او ادامه داد: این مجموعه دارای دو استخر اختصاصی برای بانوان و اقایان و یک استخر مجزا برای مباحث آموزشی و ریکاوری خواهد بود.

همچنین ۴ قطعه زمین برای ورزش‌های توپی در این طرح پیش بینی شده است که دو قطعه آن مسقف و چند منظوره است.

این مجموعه همچنین دارای آکادمی دائمی فوتبال خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در آئین آغاز عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی گفت: منابع مالی زمانی ارزش واقعی خود را پیدا می کند که چنین اتفاقی برایش بیفتد.

وی ادامه داد: اگر فضای ورزشی و موقعیتی برای جامعه فراهم شود تک تک فرزندان میهن اسلامی از گزند آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد و بزهکاری دور می مانند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: افراد سرمایه گذار در چنین پروژه هایی بیشتر و پیشتر از آنکه بر روی سودآوری موضوع تمرکز کنند رویکرد استمرار و تحقق سلامتی و توسعه آن باشد و با عملیاتی شدن این رویکرد قطعا سوداوری نیز در متن موضوع تحقق خواهد یافت.

فرامرزیان اظهار داشت: اگر جامعه سالم و پایدار داشته باشیم، سرمایه گذاری افراد روی بحث ورزش به مراتب بیشتر خواهد بود.

وی گفت: دولت و مجموعه کارمندان آن باید رفتار مناسبی در قبال سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند تا سرمایه گذاران با قوت قلب کار را ادامه دهند و این امر وظیفه حاکمیتی ماست و بدین ترتیب تصدی گری دولت به حداقل می رسد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز شاهد اتحاد و اتفاق دولت و بخش خصوصی هستیم که ایجاد این مرکز سلامت و ورزشی منجر به رشد و توسعه استان آذربایجان شرقی شود.

فرامرزیان از همکاران خود در استان آذربایجان شرقی خواست نظارت کامل بر روند اجرای صحیح این پروژه داشته باشند تا شاهد افتتاح این پروژه در موعد مقرر باشیم.

وی همچنین اشاره ای هم به بودجه های وزارت ورزش و جوانان کرد و گفت: وضعیت کلی منابع مالی نیاز به مدیریت بیشتری دارد و امیدوارم با یاری بخش خصوصی بتوانیم شاهد اتمام طرح های نیمه تمام استان آذربایجان شرقی باشیم و نگهداری این اماکن هم با ورود نهادهای مدنی همچون شورای شهر به تحقق بپیوندد.

علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: حمایت از بخش خصوصی و ایجاد فرایندهای سالم جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف موجب ارتقای جایگاه زیرساخت‌های استان می‌شود و ما با حمایت از بخش خصوصی، مدیریت بهینه منابع مالی را خواهیم دید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.