به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی و فولاد خوزستان عصر یکشنبه از ساعت ۱۶ و با حضور نزدیک به سیصد نفر تماشاگر در ورزشگاه ینیان دیزل تبریز برگزار شد که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

در نیمه اول این بازی در حالی که شاگردان خطیبی اولبن گل بازی را دقیقه ۱۵ توسط احمد زنده روح به ثمر رساندند، در فاصله یک دقیقه گل تساوی را توسط ایوب والی از تیم فولاد خوزستان دریافت کردند.

در ادامه بازی و در دقیقه ۲۷ سامان نریمان جهان دوباره تیم خود را صاحب گل کرد تا سبزقباهای تبریز با اختلاف یک گل پیش بیافتند، ولی این برتری تا دقیقه ۳۵ بیشتر پایدار نبود و در این لحظه احمد عبداله زاده گل تساوی فولادی ها را به ثمر رساند.

نکونام، سرمربی فولاد خوزستان، با تساوی که به دست آورد، به بازیکنان خود اجازه حملات بیشتر را داد و به این ترتیب والی توانست دقیقه ۴۵ گل دوم خود و سوم تیمش را به دست آورد تا دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فولاد خوزستان رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، هر دو تیم دقایقی از بازی را با حفظ نتیجه بازی کردند و در ادامه به رغم اینکه شاگردان رسول خطیبی از هر تلاشی برای به تساوی کشاندن بازی فروگذار نکردند، ولی این بازی با نتیحه ۳ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، مسیح زاهدی دقیقه ۴۶ با فردین عابدینی، جفرسون دخسوس دقیقه ۶۶ با محمد قادری و قائم اسلامی خواه دقیقه ۶۷ با شاهین ثاقبی برای تیم ماشین سازی و وحید نامداری دقیقه ۷۴ با سینا مریدی، صابر حردانی دقیقه ۸۲ با محمد قاسمی نژاد و میثم دورقی دقیقه ۸۹ با حسن بیت سعید برای تیم فولاد خوزستان تعویض شدند.

در طول این بازی، سامان نریمان جهان، علی آل کثیر، عزیز معبودی از تیم سبز قباها و فرزاد جعفری، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه از تیم فولاد خوزستان با کارت زرد جریمه شدند.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری به عنوان داور وسط، سعید قاسمی، مهدی الوندی، سید یعقوب حجتی و علی نقی مصطفی نژاد به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می توان به حضور حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید در ورزشگاه اشاره کرد که از نزدیک نظاره گر بازی بود.

تیم ماشین سازی با باخت امروز مقابل تیم فوتبال فولاد در مجموع با ۷ امتیاز تا به این لحظه در رده دهم باقی مان و تیم فولاد خوزستان با کسب ۱۲ امتیاز به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.