حمید شکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرکت شهد سهند به صورت کتبی برنج ورودی به شهرستان را به فرمانداری و اداره صنعت و معدن اعلام کرده و با توجه به دولتی بودن نرخ برنج، درخواست توزیع این کالا نیز انجام شده است.
وی افزود: تاکنون و در چندین مرحله اعلام موجودی انبار از سوی این شرکت انجام شده و شائبه هرگونه احتکار برنج در شهرستان منتفی است.
شکری خاطرنشان کرد: متاسفانه قوانین دست و پا گیر در این زمینه، موجب عدم توزیع برنج در شهرستان و ضرر به شهروندان شده است.
وی گفت: با مسوولان صنعت و معدون و تجارت استان در این خصوص صحبت شده تا موضوع به موقع رسیدگی و شائبه های ایجاد شده رفع شود.
رئیس تعزیرات حکومتی مراغه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: خبری که از قول من در مورد احکتار ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج توسط یکی از فعالان اقتصادی استان در فضای مجازی و سایت ها منتشر شده را تکذیب می کنم و چنین خبری واقعیت ندارد.
کامران منصوری افزود: روزانه پرونده های زیادی در تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می گیرد و تا پایان بررسی ها، نمی توان آن را رسانه ای کرد.
وی افزود: خبری که در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده از زبان مسوولان سازمان تعزیرات حکومتی نبوده و تمامی احکام و اخبار در ارتباط با پرونده‌های سازمان تعزیرات، توسط مدیرکل و یا روابط عمومی سازمان منتشر می‌شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.