بخشدار کندوان در آئین کلنگ زنی این مدرسه با بیان اینکه نوع دوستی و کارهای خیرخواهانه تبدیل به فرهنگ، اخلاق و رفتار شده است، تاکید کرد: هر امری که مورد قبول واقع شود با تکرار تبدیل به رفتار می شود و اقدام خیرین در کارهای نیکو و پسندیده چون مدرسه سازی تبدیل به فرهنگ و رفتار شده است.

محمود زرین با اشاره به اینکه احداث این مدرسه تا قبل از آغاز فصل سرما به اتمام خواهد رسید افزود: این پروژه به همت خیر بزرگوار آقای حبیب نژاد و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اجرا می شود.

بخشدار کندوان همچنین ضمن بازدید از مدرسه خیرساز در حال ساخت روستای حاج یوسفلوی علیا گفت: این مدرسه نیز که به همت خیرین روستا و با هزینه ۲ میلیارد ریالی در حال ساخت می باشد تا قبل از فصل سرما به بهره برداری خواهد رسید.

رییس آموزش و پرورش بخش کندوان نیز ضمن تشکر و قدر دانی از خیرین گفت: با هیچ کلامی نمی توان سپاسگزار و قدردان سخاوت و رادمردی کسانی شد که راه دانایی و دوری از جهل را برای فرزندانمان به ارمغان می آورند.

سینافر ادامه داد مدرسه خیرساز روستای ینگجه گرم قرار است با هزینه یک میلیارد ریالی آقای حبیب نژاد از خیرین موسسه مهر گیتی در دو کلاس با زیربنای ۶۵ مترمربع ساخته شود.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در پایان از اداره کل نوسازی، مجمع خیرین استان و همچنین از موسسه مهر گیتی و تمامی خیرین منطقه تقدیر و تشکر کرد.

/۳۰۷۱/ ۷۲۳۱ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.