بدر شکوهی روز دوشنبه در جلسه بررسی هماهنگی برنامه‌های هفته کودک، تأکید کرد: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تقویت نسل آینده استفاده کنیم.

وی با اشاره به حساسیت دوران کودکی در روند رشد و پرورش انسان، گفت: ایجاد زندگی بهتر برای کودکان و فراهم ساختن امکانات مناسب برای رشد و پرورش آنها از وظایف اساسی دستگاه‌های مسئول است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نهادینه کردن تفکر و پرورش اندیشه در کودکان، اظهار داشت: این موضوع یک ضرورت انکارناپذیر برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

وی، هم‌افزایی ادارات استان برای برگزاری برنامه‌های هفته کودک را موجب تقویت کمی وکیفی برنامه‌های بزرگداشت این رویداد عنوان کرد و از مدیران ادارت استان خواست ضمن پرهیز از عملکرد جزیره‌ای، با وحدت رویه، هم‌افزایی و هم‌فکری نسبت به برگزاری این برنامه‌ها اقدام کنند.

شکوهی با تأکید بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه کودک، افزود: شهرداری‌ها نیز با حضور پررنگ در این ایام با تبلیغات محیطی و حساس‌سازی افکار عمومی نسبت به گرامی‌داشت این هفته اقدام کنند.

۱۳ تا ۱۹ مهر به عنوان هفته ملی کودک نام گذاری شده است.

۶۱۲۰/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.