به گزارش ایرنا، مقدمه ای بر فناوری نانو(بررسی ریشه های فناوری نانو)، خواص نانو مواد(معرفی خواص مواد در زمینه نانو)، مفاهیم ریاضی در فناوری نانو، مقدمه ای بر علم مواد در زمینه کریستالوگرافی و بلورشناسی و نانو در طبیعت، عناوین و فصل های مختلف این کتاب علمی و آموزشی است.

کتاب مشتمل بر هفت فصل بوده و از ویژگی های بارز آن می توان به بیان عمیق و قابل فهم مطالب همراه با نکات کلیدی اشاره کرد و مخاطبان با مطالعه آن، مقدمات فناوری نانو را به صورت تخصصی می آموزند.

این کتاب آموزشی در قالب فصل های مختلف به معرفی مفاهیم اولیه و پیشرفته فناوری نانو و زمینه های پژوهشی و بهره گیری از این علم نوین می پردازد.

کتاب «المپیاد علوم و فناوری نانو» با بهره گیری از یافته ها و نکات علمی و پژوهشی، مفاهیم و آموزش های بسیار مناسبی را برای دانش آموزان و نیز دانشجویان علاقه مند به فناوری نانو بیان می کند.

کتاب حاضر برگرفته از تجارب چندین ساله مولف در زمینه تدریس علوم و فناوری نانو بوده و می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای دانش آموزان علاقمند به شرکت در المپیاد علوم و فناوری نانو و همچنین دانشجویان علاقمند به این حوزه باشد.

مولف کتاب که از مدرسان و پژوهشگران مراغه بوده، دارای سوابقی همچون رتبه اول مسابقه ملی فناوری نانو و مدرس برگزیده کشوری در المپیاد و مسابقه ملی نانو است.

این کتاب در تابستان سال ۱۳۹۸ به چاپ رسیده و علاقه‌ مندان می‌توانند آن را از کتابفروشی‌های معتبر و پژوهشسرای دانش آموزی مراغه  تهیه کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

۳۰۷۷/۷۴۸۷/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.