به گزارش ایرنا، علی نیک نفس روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی روستا و عشایر اظهار داشت: روستا و روستانشینان در طول تاریخ همواره کانون تولید، اشتغال، فرهنگ و یکی از قطب های اصلی استقلال کشور بوده اند.
وی افزود: روستائیان تلاشگر و عشایر غیور چه در آغاز انقلاب اسلامی و چه در زمان جنگ تحمیلی، حضوری فعال داشته و اکنون نیز که دشمن، تحریم های ظالمانه ای را بر ملت ایران تحمیل کرده است، با لبیک به شعار مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاستهای دولت، در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.
بخشدار مرکزی مرند تاکید کرد: وظیفه ما است که دین خود را به زحمتکشان عرصه تولید ادا کرده و تا حد امکان از آنها حمایت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایت مقام معظم رهبری، در راستای تحقق شعار «حمایت از تولید ملی» و «اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید» عمل کرده و شاهد عمران، آبادانی و توسعه روستاها و مناطق عشایر باشیم.

بخش مرکزی شهرستان مرند دارای ۷ دهستان و ۴ نقطه شهری به نام­های؛ مرند، زنوز، کشکسرای و بناب جدید است.

بر مبنای نتایج آخرین سرشماری عمومی در سال ۱۳۹۰ این بخش دارای ۱۰۴ آبادی دارای سکنه است که از این تعداد ۲۰ آبادی کمتر از ۲۰ خانوار و ۸۴ آبادی بالای ۲۰ خانوار هستند.

۹۹۱۶/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.