حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اهر به مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه دشمنان درصدد نابودی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: چهل سال با توطئه‌های مختلف سعی کردند تا جمهوری اسلامی را تحت‌فشار قرار دهند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از سال ها توطئه علیه ایران، حال با تحریم‌های همه جانبه نیز به بن‌بست رسیده اند، گفت: در این‌که جمهوری اسلامی ایران در برابر فشارها و توطئه‌های دشمنان پیروز و سربلند خواهد بود شک نکنید چون حاکمیت جمهوری اسلامی حق است.

امام جمعه اهر با اشاره به این‌که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اقتدار و شکوه کشور است، گفت: پلیس در عین‌حال که مقتدر و قوی است بایستی با مردم مهربان باشد و در برابر بدخواهان سخت و قاطعانه رفتار کند.

وی، جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار کشور را نعمتی بزرگ از جانب خداوند متعال دانست، افزود: باید ما خرسند و شکرگزار باشیم که رهبری چون امام خامنه‌ای داریم که با رهنمودهای خود دوستان را آگاه و دشمنان را مأیوس می‌کند.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه تقدیم ۱۳ هزار شهید توسط نیروی انتظامی نشان‌گر اهمیت و جایگاه رفیع این نیروی پرافتخار است، اظهار کرد: هشت هزار نفر از این شهداء در دوران دفاع مقدس و مابقی پس از آن است.

امام جمعه اهر با تأکید بر تلاش پلیس برای بصیرت‌افزایی مردم گفت: رهبری فرموده‌اند نیروی انتظامی و نیروهای نظامی در تراز دولت اسلامی است، این جمله پرگهر ارزش و جایگاه نیروی انتظامی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه داشتن نیروهای نظامی و انتظامی در تراز دولت اسلامی نیاز به توجه در تربیت نیروها دارد، افزود: در شان و منزلت جمهوری اسلامی نیست که برخی‌ها زندگی و خودروی لوکس سوار شوند و فخر بفروشند و عده‌ای هم در تأمین نیازهای اولیه خود عاجز بمانند.

۷۲۲۵/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.