به گزارش ایرنا، علی نیک نفس روز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز روستای وانلوجق مرند، با بیان اینکه خدمت به مردم، برترین عبادت نزد خداوند است اظهار داشت: تعلیم و تربیت همواره جز اولویت های دولت تدبیر و امید بوده و تربیت انسان هایی عالم و متعهد برای توسعه و پیشرفت کشور ضروری است.
وی با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز در اعتلای علم خاطرنشان کرد: تلاش در امر مدرسه سازی، یکی از ماندگارترین اعمال خیرین است که بواسطه آن، فرزندان کشور به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا می کنند.
بخشدار مرکزی مرند افزود: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد نمی شدند، آموزش و پرورش دچار مشکلات عدیده می شد و شرایط مناسب کنونی بر فضای مدارس حاکم نبود.
نیک نفس گفت: کار خیرین همچون نهالی است که هرچه عمر آن می گذرد برکات آن نیز روز به روز افزایش می یابد و این مدارس خیرساز منشا خیر و برکت بوده و انسان های دانشمند تحویل جامعه می دهد.
در این مراسم کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید مدافع حرم روح الله طالبی با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان شرقی و خیرین و مسوولان شهرستانی در روستای وانلوجق به زمین زده شد.

در ۶ ماه گذشته ۴ مدرسه خیرساز در شهرستان مرند، کلنگ‌زنی و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

۳۰۷۷/۹۹۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.