به گزارش ایرنا، بهروز شریف با بیان اینکه تعامل سازنده با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت آنها توان مضاعف به خدمات رسانی آموزشی می دهد، گفت: بر این اساس با همکاری مشترک کمیته امداد و بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی اقدامات ارزشمندی برای ارتقای شاخص های فرهنگی و معیشتی مددجویان در مناطق محروم انجام شده است.

وی افزود: خدمات مشاوره در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی و برگزاری کلاس های آموزشی به خانواده ها و فرزندان مددجویان توسط برادران و خواهران گروه های جهادی ارایه شد. 

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به نیازهای روحی و معنوی مددجویان تاکید و اظهار کرد: جلسات فرهنگی، کلاس های قرآنی و مسابقات ورزشی با رویکرد تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار شده است.

شریف برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی در مناطق محروم را یکی دیگر از برنامه های فرهنگیِ مشترک با گروه های جهادی عنوان کرد و افزود: این ویژه برنامه ها برای تعمیق باورهای دینی با استقبال گسترده فرزندان مددجو روبرو شده است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های عمرانی برای رفع محرومیت زدایی، در کنار خدمات فرهنگی به مددجویان از دیگر فعالیت های مشترک بین کمیته امداد و گروه های جهادی است.

۷۶ هزار خانواده، ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و ۲ هزار دانشجو در آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

3093

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.