بابک محبوب علیلو روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود با تاکید بر اینکه بدون هیچ ملاحظه ای با فساد مبارزه می‌ کنیم، افزود: طبق قانون، دادستان حافظ حقوق عمومی مردم بوده و بر این اساس مسئولیت های خطیری بر عهده دارد که اگر در هر یک از حوزه ها غفلت کند، به یقین موجب خسران‌ می‌شود.

وی  اظهار داشت: مبارزه با مظاهر گوناگون فساد از جمله اقتصادی، اداری، اجتماعی، صیانت از حقوق عامه، حمایت از رونق تولید و کمک به واحدهای صنعتی مشکل دار، پیشگری از وقوع جرم و همچنین تکریم ارباب رجوع مورد توجه ویژه دادستانی تبریز قرار خواهد گرفت.

محبوب علیلو با بیان اینکه در مبارزه با فساد بدون هیچ ملاحظه به وظایف خود عمل خواهیم کرد، ادامه داد: اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب و سودجو با تعرض و دست اندازی به بیت‌المال و حقوق مردم، دستاوردهای نظام را زیر سئوال برده و سرمایه های اجتماعی و عمومی را خدشه دار کنند.

وی گفت: مدیران جسور و شجاع مطمئن باشند که در حمایت و پشتیبانی قضایی از آنان هیچ دریغی نخواهد شد.

محبوب علیلو یادآوری کرد: دادستانی مرکز استان در صیانت از ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و برخورد با کسانی که با علم و آگاهی نسبت به توطئه‌های بیگانگان ،مبادرت به رفتارهایی در حوزه حجاب و عفاف و کشف حجاب در خودروها می‌کنند، تعارف نخواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان دادستان کل کشور و توصیه وی به دادستانی ها، اظهار داشت: اطمینان می‌دهم که مسیر ترسیم شده توسط ریاست قوه قضائیه را به کمک خدا و در سایه حمایت های دادستانی کشور و ریاست دادگستری کل استان، با قدرت و جدیت دنبال خواهیم کرد.

محبوب علیلو  افزود: با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول قوه قضاییه و همچنین سیاست‌ها و رویکردهای رییس قوه قضائیه، تمامی برنامه‌ های کاری دادستانی مرکز آذربایجان شرقی را تدوین و اجرا خواهیم کرد.

۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.