حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی و زنگ مهر در مدرسه دخترانه دکتر موحد تبریز گفت: جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمن ضرورت هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ اولیای دانش آموزان و مربیان مراکز آموزشی را برای هدایت و کنترل آینده سازان کشور دو چندان کرده است از این رو باید خانه و مدرسه به امر تعلیم و تعلم تمرکز دو جانبه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در کنار ارتقای سطح تحصیلی تذهیب نفس دانش آموزان باید اولویت اولیا و مربیان مراکز آموزشی باشد، خاطرنشان کرد: اولیای دانش آموزان آرزو دارند فرزندانی داشته باشند که از نظر معنوی و اخلاقی در بالاترین سطح قرار داشته باشند از این رو باید همکاری و هماهنگی خانه و مدرسه برای تحقق این امر مهم بسیار ضروری به نظر می رسد.

 وی با بیان اینکه نا امیدی استکبار از برخورد سخت با ملت ایران؛ گفت: رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان درمرحله اول ارتقای سطح تحصیلی است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین برعهده دارند.
امام جمعه تبریز افزود: اگر امروز دشمنان بویژه آمریکا تفکر حاکمیت و خود بزرگ بینی بر دیگر کشورها را دنبال می کند به دلیل موفقیت هایی است که در بُعد علمی بدست آورده اند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان رشد علمی کشور در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شتاب بیشتری گرفته است، گفت: موفقیت های بدست آمده در حوزه فناوری های جدید و انرژی صلح آمیز هسته ای که دشمنان را عصبانی کرده است در سایه توانمندی ها و موفقیت های دانشمندان جوان ایرانی است.

3071

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.