عباسعلی درستی، ظهر امروز در همایش آموزشی توجیهی همکاری بین دستگاهی در مشاوره های هنگام ازدواج ابراز داشت: آموزش های قبل و هنگام ازدواج یک روزه بود که قرار است به آموزش های ۲ روزه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه ۴ دستگاه در برگزاری آموزش های هنگام ازدواج مشارکت دارند، عنوان کرد: دستگاه های دادگستری در حوزه حقوق خانواده، بهزیستی در حوزه روانشناختی و روانشناسی، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه اخلاق و احکام خانواده و دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت و آموزش های جنسی دخیل هستند.

دبیر همایش آموزشی توجیهی همکاری بین دستگاهی مشاوره های هنگام ازدواج اظهار داشت: این آموزش ها در مراکز آموزش قبل از ازدواج ارائه می شود و زوجین در روز اول مراجعه آزمایش های لازم را انجام و در روز دوم، آموزش های هنگام ازدواج به آن ها ارائه می شود.

درستی با اشاره به تعداد مربیان فعال در حوزه آموزش ازدواج در استان تصریح کرد: تعداد ۲۰۰ نفر در شهرستان های مختلف آموزش های هنگام ازدواج را به عهده دارند و تربیت مربیان در این حوزه همچنان ادامه دارد.

 رئیس شبکه بهداشت استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تعداد مراکز آموزش هنگام ازدواج در استان اظهار داشت: در تبریز ۲ مرکز و در هر شهرستان استان نیز یک مرکز اختصاصی به این آموزش ها اختصاص پیدا کرده است.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1259137
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.