سردار سرتیپ دوم «اصغر عباسقلی‌زاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حاشیه‌های اخیر ایجاد شده در شهر تبریز مبنی بر حذف عنوان "شهید" از نام کوچه‌ها و معابر اظهار داشت: شهرداری تبریز تقصیری در حذف عنوان شهدا از معابر و کوچه های شهر نداشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که هیچ موضوع سازماندهی شده و ریشه ای وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم، حقیقت آن است که این موضوع به شهردار کلان‌شهر تبریز و مناطق برنمی‌گردد؛ این اقدام از سوی برخی از کارکنان بوده که بدون اطلاع شهردارها انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که نتایج پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته به رسانه‌ها اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی افراد از روی ناآگاهی و گاه از روی آگاهی تلاش می‌کردند تا در هفته دفاع مقدس جوسازی کنند، اما قطعا نمی‌توانند و همه آنها خنثی می‌شود.

عباسقلی‌زاده افزود: در خود تبریز تنها برای چند مورد از معابر با حذف واژه شهید روبه رو بودیم که عاملان آن نیز از سوی شهرداری شناسایی شده است و ما منتظر برخورد با آنها هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حذف واژه شهید یک کار ساماندهی شده نیست و هر سال چند موردی از این قبیل کارها داریم که با عکس‌العمل روبه رو می‌شود، گفت: سال گذشته در تبریز برخی از عکس‌های شهدا حذف شده بود که با برخورد جدی روبه رو شد و در سریع‌ترین زمان اصلاح کردند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1258920
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.