به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار با مدیران عامل بانک‌های ملی، ملت، سپه و صنعت و معدن در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل امور بانکی بخش صنعت و تولیدآذربایجان شرقی از همراهی مجموعه بانک‌های استان با بخش تولید قدردانی هم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان در حوزه صنعت و تولید، همکاری بانک‌ها برای توسعه و تقویت وضع موجود در این حوزه را ضروری دانست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین ظرفیت‌های استان در صنایع ماشین‌سازی و قطعه‌سازی را یادآور شد و از هدف‌گذاری مدیریت اجرایی استان برای ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور در تبریز خبر داد.

پورمحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی یکی از شرکت‌های استان برای تولید لوکوموتیو، از مدیران عامل بانک‌های ملی و ملت درخواست کرد تا در تأمین تسهیلات و منابع مورد نیاز این پروژه با این شرکت همکاری کنند.

شعبات برخی از بانک های خصوصی مستقر در آذربایجان شرقی به هزینه کرد و سرمایه گذاری سود ناشی از سپرده های مشتریان خود در خارج از استان متهم هستند. 

یکی از نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی دو سال قبل در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد در حالی که میزان سپرده های شعبات یکی از بانک های خصوصی در استان به پنجهزار میلیارد تومان - به قیمت آن روز-  می رسد، این بانک تنها درصد ناچیزی از آن را در استان هزینه می کند. 

۵۱۸

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.