به گزارش ایرنا، مهدی پورصادق روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش از هزینه های شهرداری از محل عوارض و صدور پروانه های ساختمانی تامین می شود و عدم پرداخت به موقع عوارض از سوی مردم، کاهش پروانه های ساختمانی و همچنین وصول نشدن بدهی ادارات و شهروندان به شهرداری، به روند ارایه خدمات در این شهر خلل وارد می کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد واحدهای مسکونی در هشترود فاقد پروانه ساختمانی هستند از شهروندان و ادارات درخواست کرد تا نسبت به تسویه بدهی های خود به شهرداری اقدام کنند.

پورصادق به مناسب سازی پیاده روهای شهر از سه محور اشاره کرد و گفت: پیمانکاران طرف قرارداد نسبت به جدول کشی و کف پوش گذاری معابر اقدام کرده‌اند.
وی اظهار داشت: همچنین ساماندهی مسیر و راه دسترسی مدارس کم برخوردار و آسفالت محیط مدارسی که کمتر به آنها توجه شده در دستور کار شهرداری قرار دارد و شهرداری در نطر دارد تا نسبت به زیباسازی این مسیرها اقدام کند.

پور صادق همچنین از آمادگی این شهرداری برای واریز مبلغ نیم درصدی سهم آموزش و پرورش از محل صدور پروانه های ساختانی به حساب این نهاد خبرداد و گفت: این اقدام در آستانه بازگشایی مدارس می تواند به رفع برخی مشکلات مالی آموزش و پرورش کمک کند.

وی از هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری برای روشنایی و زیبایی معابر خبر داد و گفت: نصب نیمکت و المان در سطح شهر، کاشت گل داودی در محوطه مدارس، اهدا بسته فرهنگی به دانش آموزان بی بضاعت و چاپ بروشور به مناسبت آغاز مهر در دستور کار شهرداری است.

شهر هشترود مرکز شهرستانی به همین نام، حدود ۲۲ هزار جمعیت دارد و در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

۳۰۷۷/۷۴۸۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.