اصغر آدی بیگ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به تمهیدات این سازمان برای روزهای آغازین مهر اشاره کرد و افزود: روزهای نخست مهر هر سال و با بازگشایی مدارس، شاهد افزایش میزان ترافیک هستیم و امسال با توجه به این موضوع، با هماهنگی شهردار تبریز، از استانداری درخواست کرده ایم که روزهای اول و دوم مهر، وقت اداری یک ساعت دیرتر شروع شود.

وی ادامه داد: معمولا در روزهای نخست مهر، دانش آموزان توسط اولیا به مدرسه می روند و این موضوع موجب می شود تا حجم خودرویی در شریان های اصلی زیاد باشد و بر این اساس درخواست ما این است که روزهای اول و دوم مهر، وقت اداری یک ساعت دیرتر شروع شود که امیدواریم مورد موافقت استانداری قرار گیرد.

آدی بیگ اعلام کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خط کشی و نصب تجهیزات ترافیکی جهت ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: ما این آمادگی را داریم که با همکاری مناطق ۱۰ گانه شهرداری اقدامات لازم در خصوص ایمن سازی معابر منتهی به مدارس را انجام دهیم.

آدی بیگ همچنین از برگزاری کلاس های آموزش فرهنگ ترافیک برای دانش آموزان مدارس خبر داد و گفت: مدارسی که علاقه مند به شرکت در این کلاس ها باشند، سازمان ترافیک فضاهای مناسبی از جمله سالن حرکت، سالن سرپوشیده آموزش ترافیک مشروطه و پارک ترافیک لاله برای آموزش فرهنگ ترافیک برای داشن آموزان دارد.

۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.