داود گرشاسبی روز یکشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان مرند افزود: ضروری است هر دستگاه متناسب با ظرفیت های خود، انجام وظیفه کرده و در مبارزه با آسیب های اجتماعی از کلان نگری خارج و به جزئیات وارد شود.

وی با تاکید بر ضرورت پرورش کارشناس مجری در ادارات شهرستان، اظهار داشت: تولید فکرهایی که در شهرستان وجود دارد باید به مرحله اجرا رسیده و عملی شوند.

گرشاسبی خواستار تشکیل کمیته مقابله با آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب زا شد و ادامه داد: قدم های اولیه در زمینه مبارزه و پیشگیری توسط خود مسوولین باید برداشته شود.

وی افزود: اداره بهزیستی مرند نیز به عنوان متولی، اقدامات لازم در زمینه تبلیغ اورژانس اجتماعی ۱۲۳ جهت اطلاع مردم انجام دهد.

گرشاسبی اضافه کرد: نهادهای مربوطه در راستای فعالیت تمام وقت کارشناسان روانی در خانه های سلامت واقع در محلات سطح شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به علمی بودن رفتارهای مقابله با آسیب های اجتماعی و اثرگذاری سریع آن، گفت: هنر مدیران این است که خلاء و فاصله های موجود در جامعه را که موجب تولید ناامنی و ناهنجاری در جامعه است، پر کنند.

فرماندار ویژه مرند ارتباط را مهمترین جنبه زندگی بشر بیان کرد و افزود: برای ارتباط با نسل در معرض خطر و هدایت آنها، باید با آنها رابطه برقرار کنیم.

۹۹۱۶/۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.