به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر جمعه در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز و در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر برگزار شد تیم میزبان پس از هفته ها دوری از رقابت ها به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا و جهان، بازی را به نفع خود به پایان برد.

در این بازی شاگردان رضا افضل که به عنوان سرمربی جدید تیم مس انتخاب شده بود، توانستند در دقیقه نخست گل زود هنگامی را توسط مهدی جاوید به ثمر برسانند.

در ادامه تیم ارژن در دقیقه ۱۴ توانست با تدارک یک ضد حمله توسط کاپیتان خود رضا جوانبخت بازی را به تساوی بکشاند اما خوشحالی شیرازی ها دوام نداشت و مهدی جاوید دقیقه ۱۵ دومین گل مس را زد تا این دیدار همچنان با برتری تیم میزبان ادامه داشته باشد.

در نیمه دوم بازی، بازیکنان مس با تغییر تاکتیک تیمی و حمله از جناحین توپ و میدان را در اختیار داشتند که دقیقه ۲۷ علیرضا عسگری گل سوم مسی ها را به ثمر رساند.

تیم ارژن برای جبران گل های خورده در یک ضربه ایستگاهی توسط رضا جوانبخت به گل دوم رسیدند و اختلاف را به یک گل کاهش دادند و امید این تیم برای کسب حداقل تساوی بیشتر شد.

اما این بازیکنان مس بودند که در دقیقه ۳۰ بازی توسط محمد شجری به چهارمین گل دست یافتند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ خاتمه پذیرد.

به گزارش ایرنا، در طول بازی سعید بلباسی و حمید قهرمانی از تیم ارژن کارت زرد گرفتند.

تیم داوری این دیدار را محمد نصیرلو،   محمد علی سیاحی، علی احمدی و علیرضا محمدپور به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

مس سونگون با پیروزی مقابل ارژن شیراژ در بازی امروز تبا ۱۳ امتیاز و ۴ بازی کمتر به دیگر تیم ها در رده نهم جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه ها قرار گیرد.

۳۰۷۷/۹۸۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.