به گزارش ایرنا، علی جهانگیری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و کشاورزی شهرستان مرند، بر فعال نمودن ایستگاه تولید بذر قرخلار مرند تاکید کرد و افزود: امیدواریم مسوولان مربوط، عملیات بهره برداری از زمین ۳۸۰ هکتاری و ادوات و ماشین آلات موجود در آن را که چند سال راکد مانده است، را آغاز کنند.
وی اظهار کرد: احیا و راه اندازی این زمین در ایجاد اشتغال برای جوانان و بویژه فارغ التحصیلان کشاورزی شهرستان بسیار موثر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجانشرقی در بازدید از شهرک دامپروری یامچی نیز گفت: توافقات نهایی در خصوص احداث این شهرک که شناسایی آن از دهه ۷۰ در زمین های بلا استفاده یامچی صورت گرفته و راکد مانده بود، با کمک سرمایه گذار در حال انجام است.
وی همچنین به بازدید از کارخانه تبریز کف اشاره کرد و ابراز داشت: این کارخانه که پس از ورشکسته شدن به کف سرام تبریز و سرمایه گذار جدید واگذار شده بود، به نوسازی احتیاج دارد که تلاش می کنیم با تحقق آن، هم موجب تنوع تولید شده و هم شرایط افزایش اشتغال را فراهم آوریم.
 جهانگیری همچنین در بازدید از شرکت تولید فراورده های لبنی در شهرک صنعتی مرند که میزان تولید آن در هر شیفت، ۵۰ تن است برای حل مشکل این واحد تولیدی قول مساعد داد.
وی همچنین از مجتمع کشت و صنعت حاج عباس عابدینی در روستای دولت آباد و یکی از باغات پسته شهر یامچی که به عنوان قطب پسته در منطقه معروف است بازدید نمود و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

شهرستان مرند با ۲۵۰هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

۹۹۱۶/۶۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.