احد شیخ لاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران،  اظهار داشت: در جلسه هماهنگی پیش از بازی با پرسپولیس اعلام کرده بودم که بازیکنان با رفتارهای خود باعث ناراحتی هواداران نشوند چون این بازی بزرگ است و میلیون ها بیننده رسانه ای دارد که باید تمام جوانب امر در آن رعایت شود.

وی اضافه کرد: آقای بیرانوند بازیکن جوانی است که به مرور زمان به اشتباهات خود پی خواهد برد و بنده از هواداران باشعور و فهیم تراکتور درخواست دارم که زیاد برای این بازیکن سخت نگیرند.

شیخ لاری با تمجید از حضور حماسی و بی نظیر هواداران در بازی جمعه گذشته مقابل پرسپولیس، گفت: این هواداران به صورت حرفه ای تیم خود را مورد حمایت قرار دادند و با نقطه سنجی خود در دقایق مختلف بازی، به خوبی تراکتور را پشتیبانی کردند.

وی اضافه کرد: تمامی تیم‌ها مقابل تراکتور انرژی مضاعف دارند که ما نیز تدابیری در این خصوص می‌اندیشیم و در این میان به دلیل داشتن هواداران پرشور از همان ابتدا دو بر صفر از رقبای خود پیش هستیم، اما نباید فراموش کرد که فوتبال ورزش بی‌رحمی است که امیدوارم روزهای سخت ما کم باشد.

شیخ لاری درباره برنامه های تراکتور در تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر، گفت: تمرینات تراکتور پس از پایان سه روز استراحت از فردا (سه شنبه) مجددا" پیگیری می‌شود.

وی در خصوص مصدومیت مازولا و اکبر ایمانی نیز اظهار داشت: به نظرم ایمانی به بازی با ذوب آهن می‌ رسد اما مازولا بعید است به این بازی برسد چون از نظر فیزیکی و روند درمان یک مرحله از ایمانی عقب تر است.

شیخ لاری ادامه داد: کادر پزشکی مطرح و برجسته‌ تیم برای موفقیت تراکتور تلاش می‌کنند و مطمئن هستم با تلاش کادر پزشکی، بازیکنان مصدوم به زودی روند بهبودی را به طور کامل طی می‌کنند.

وی با اشاره به مباحثی پیرامون اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی تراکتور، گفت: این موضوع بستگی کامل به افکار و ایده های دنیزلی دارد و این سرمربی تیم است که حرف اول و آخر را از نظر فنی می‌ زند و همه تسلیم نظم و قوانین او برای سرپا ماندن تیم هستیم.

شیخ لاری با بیان اینکه به لحاظ شخصی علاقه زیادی برای حضور یک کمک مربی ایرانی در کادر فنی دارد، یادآوری کرد: اما تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص سرمربی تیم است.

دیدار روز جمعه تراکتور و پرسپولیس که با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور پایان یافت، با حرکت ناشایستی از طرف بیرانوند دروازه بان پرسپولیس همراه بود.

۳۰۳۸/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.