امید رشید روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه اردوی اهر افزود: سعی بر این است تا از مربیان به نام و عنوان‌دار بوکس در کادرفنی تیم جوانان استفاده شود و اگر بتوانیم اردوهای مدنظرمان را تا آغاز مسابقات آسیایی برگزار کنیم، بطور قطع امیدی به کسب مدال‌های خوش رنگ از سوی بوکسورهای جوان کشورمان خواهیم داشت.  

وی اعلام کرد: بعد از اتمام اردوی اهر، قرار است ۳ اردوی دیگر هم داشته باشیم و اگر فدراسیون بتواند شرایط زمانی و مکانی مدنظر کادرفنی تیم را آماده کند، بدون شک اردوهای مناسب و قابل قبولی را پشت سر می‌گذاریم.

رشید خاطرنشان کرد: من هیچ موقع قول قهرمانی یا کسب تمامی مدال‌ها در تمامی وزن‌ها را نداده‌ام،  اما هر موقع قول ندادم تیم توانسته بهترین نتایج را کسب کند.

وی با انتقاد از اینکه حدود ۷ ماه است که دیدار تدارکاتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: تمامی رقبای ایران در آسیا یا جهان، بهترین امکانات را دارند و منطقی نیست که شرایط بوکسورهای ایران را با این کشورها مقایسه کنیم زیرا که تمامی تیم‌ها هر ۲ ماه یک‌بار، دیدار تدارکاتی دارند.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با تشکر از مسوولان برگزاری اردوی شهرستان اهر، اظهارکرد: مدیران فدراسیون شرایطی را فراهم کردند که از امکانات فعلی بتوانیم بهترین استفاده را داشته باشیم و امیدوارم شرایط تیم‌ها روز به روز بهتر شود.

تیم ملی بوکس جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان، اردوی دو هفته ای در شهرستان اهر در آذربایجان شرقی بر پا کرده است.  

۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.