به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن شعبانی روز یکشنبه مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید اداره تبلیغات عجب‌شیر گفت: به رغم توطئه‌های فراوان، دشمنان تا به امروز نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند و این را هم نباید فراموش کرد که اگر می‌توانستند قطعاً برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی لحظه‌ای دریغ نمی‌کردند.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است برخاسته ازمتن انقلاب اسلامی که در اجرای فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و این سازمان نهادی است دینی و فرهنگی که در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

شعبانی اعلام کرد: این اداره در دوره جدید توجه بیشتری به مباحث فکری و فرهنگی خواهد داشت چراکه نیاز مخاطب امروزی ما این موضوعات است.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی است.

امام جمعه عجب شیر نیز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، اظهار کرد: باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پرمحتواتر عزاداری‌های ماه محرم، برنامه ریزی های لازم از سوی تبلیغات اسلامی شهرستان صورت گیرد.

حجت الاسلام محمود شربیانی با اشاره به اینکه تبلیغ دین یک وظیفه همگانی است، گفت: یکی از مهمترین راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی مردمی‌سازی تبلیغ دین است.

فرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این مراسم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز زمینه و بستر خدمت‌رسانی به مردم برای آحاد ملت و به‌خصوص مدیران متعهد فراهم شده است.

عادل اصغرپور افزود: تبلیغات اسلامی مسأله‌ای فرهنگی و امنیتی است و با ارزش‌ها و آرمان‌های نظام سر و کار دارد و باید در راستای رسیدن به اهداف نظام اسلامی از آن بهره برد.

وی ضمن تأکید بر کارایی و تلاش مدیران در امر خدمت‌رسانی تصریح کرد: مدیران باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران کوشش کنند.

اصغرپور با بیان اینکه سال جاری برای بار اول زائرانی از شهرستان عجب شیر به صورت کاروانی در پیاده روی اربعین حضور خواهند داشت، گفت: لازم است که هماهنگی‌هایی در این رابطه انجام شود.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام حیدر مسن سرپرست قبلی اداره تبلیغات اسلامی عجب‌شیر تجلیل و حجت الاسلام حسین مقدسی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.