به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی شنبه شب در جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: با وجود اینکه این سند دارای برخی ایرادات جزئی است ولی باید توجه کرد که هر برنامه‌ای بهتر از بی‌برنامگی است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب میزان نقدینگی در بانک‌های استان، اظهار داشت: این میزان در نیمه دوم سال افزایش می یابد و اگر واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلات نمی‌شود به علت بدحسابی آن واحد در بانک هاست.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود واحدهای تولیدی متعدد صنایع غذایی در استان، گفت: در زمان کنونی مشکلی در تامین شکر در استان وجود ندارد اما متولیان امر باید با استفاده از راه های قانونی شکر مورد نیاز این واحدها را تامین کنند.

پورمحمدی، همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی آنان از سوی مدیران دستگاه های دولتی، ادامه داد: برخی افراد در زیر مجموعه این دستگاه ها با مراجعان همراهی نمی‌کنند و در برخی موارد مرتکب تخلفاتی می‌شوند که باید مدیران این دستگاه ها با جدیت با این افراد برخورد کنند.

وی با بیان اینکه کار این افراد موجب ناامیدی مردم و دلسردی آنان از نظام می شود، ادامه داد: مردم نباید خطای یک کارمند را به پای نظام و دولت بنویسند.

در این جلسه برنامه سند تدبیر و توسعه استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیشنهادهای تشکل های اقتصادی در خصوص رفع موانع کسب و کار، لزوم پایش صنایع استان با مشارکت تشکل های بخش خصوصی، رفع مشکلات صنعت خودروسازی، تسهیل تامین مالی صنایع کوچک و متوسط از طریق اصلاح بخشنامه های بانک مرکزی و مشکلات اجرایی بازآفرینی شهری و نوسازی بافت های فرسوده ارایه شد.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.