"محمد محمدپور" در آیین آغاز بکار سینما سیار سردرود اظهار داشت: در حوزه‌ سینما به برکت حضور و وجود سینماگران متخصص، متعهد و حرفه‌ای و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت سازمان سینمایی کشور اتفاقات خوبی در ماهها و روزهای اخیر در سطح استان روی داده است.

وی افزود: امضای تفاهم نامه‌ی احداث هفدهمین سینمای امید در شهرستان مرند، افتتاح پردیس سینمایی باراما در اسکو و راه‌اندازی سینما سیار در هشترود از اهم این اتفاقات خوب است.

محمدپور گفت: براساس سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت سازمان سینمایی کشور در شهرهای مختلف استان سینمای ثابت و سیار ایجاد می‌شود تا مردم در تمام نقاط ایران و آذربایجان امکان بهره‌مندی از آخرین تولیدات سینمایی کشور  را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین،  ورود و سرمایه ‌گذاری بخش خصوصی در حوزه احداث پردیس‌های سینمایی را خواستار شد و افزود: ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش فرهنگ و هنر روند پرشتابی گرفته است و امیدواریم این روند ادامه داشته و تقویت شود.

وی اعلام کرد: در طی چند ماه گذشته سه سینمای سیار در شهرستان‌های هشترود و چاراویماق، اسکو وجلفا راه‌اندازی شده بود و سردرود چهارمین شهری است که سینمای سیار در آن راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در ماههای آتی خبرهای خوبی در حوزه‌ی سینمای استان خواهیم داشت.

۳-۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.