به گزارش دوشنبه ایرنا، مرتضی محمدزاده در شورای اداری شهرستان هوراند با اشاره به برنامه‌ریزی آمریکا برای ایجاد تلاطم‌های مخرب در اقتصاد ایران، گفت: به اذعان کارشناسان، دولت توانسته با پشت سرگذاشتن تلاطم یک سال گذشته در اقتصاد، به ثبات معناداری برسد که این امر، امیدواری برای بهبود شرایط اقتصادی به خصوص در بحث نرخ ارز و قیمت کالاهای اساسی را دوچندان می کند.

وی افزود: ما مدیون و بدهکار مردم هستیم چرا که مردم با وجود فشارهای اقتصادی، بیشتر از گذشته ملاحظه منافع ملی را داشته‌اند و بر این اساس تهعد و مسئولیت کارگزاران برای بهبود شرایط باید بیش از پیش باشد.

وی همچنین اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا مدیران عملکرد خود را به مردم را بازگو کنند که این کار صرفاً برای بیان اقدامات دولت دکتر روحانی نیست، بلکه عملکرد همه خدمت‌گزاران نظام به شمار می‌رود.

محمدزاده با اشاره به تلاش مستمر دولت برای ارتقای سطح خدمات زیربنایی در مناطق روستایی با وجود مشکلات مالی یادآوری کرد: نرخ گازرسانی به روستاهای استان از 55 درصد در ابتدای دولت یازدهم به 90 درصد در حال حاضر رسیده است.

وی در ادامه به حفظ کرامت انسانی در نظام اداری اشاره کرد و گفت: بر اساس منشور حقوق شهروندی، احترام به منزلت شهروندی از مه‌مترین مطالبات دولت است که فرمانداری‌ها باید تحقق هرچه بهتر آن را در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه علی خرسندی به عنوان معاون فرماندار هوراند، روح‌الله پوراسمعیل به عنوان بخشدار مرکزی و حسین قهرمانی‌فرد به عنوان بخشدار چهاردانگه معرفی شدند.

518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.