به گزارش ایرنا، بهرام نسیانی روز شنبه به خبرنگاران گفت: با توجه به رویکرد عمرانی شهرداری منطقه ۹ در سال‌جاری، چهار پروژه در قالب ۲ پارک محله‌ای با هدف افزایش فضاهای سبز این شهرک، یک زمین فوتبال با هدف توجه به امر نشاط و سلامتی شهروندان و یک پروژه احداث مسیر با هدف کاهش بار ترافیکی، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. 

نسیانی افزود: پارک محله‌ای سردار شهید حسن باقری افشردی، پارک محله‌ای یاس، زمین فوتبال خاوران (چمن مصنوعی) و همچنین فاز یک باند کند روی بلوار خاوران رمپ ورودی مقابل مجتمع قضائی شهید مدنی، آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

شهردار منطقه ۹  تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این پروژه ها در راستای  تأمین زیر ساخت‌های شهرک جدید الاحداث خاوران افتتاح می‌شود، افزود: با توجه به استقبال شهروندان و افزایش ساخت و سازها در شهرک خاوران، برنامه‌ریزی جهت تامین نیازمندی‌های شهروندان ساکن در این شهرک، از هم اکنون در دستور کار شهرداری منطقه۹ قرار دارد و در تمامی این اقدامات، توسعه همگام عمرانی، فرهنگی مورد تاکید مدیریت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

  نسیانی در پایان تشریح کرد: پروژه‌های عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹، طبق برنامه زمان‌بندی و با سرعت مطلوب در حال اجرا بوده و بیشتر این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸ افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.