به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته میانه اظهار کرد: نباید از بحث انتخابات غافل شد زیرا افرادی باید انتخاب شوند که دردی از جامعه و شهرستان خود را با تصویب قوانین ضروری و لازم، دوا کنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب راه های روستایی و شهری که نیازمند تخصیص بودجه برای آسفالت ریزی است، افزود: نمایندگان ما باید جوابگو باشند که امسال چه میزان اعتبار برای وضعیت راه های شهرستان تامین کرده‌اند و آنها باید جوابگو باشند که چرا شهرستان های کوچک تر از میانه توانسته اند میلیاردها بودجه برای راه های خود تامین کنند.

امام جمعه میانه با گرامیداشت عید غدیر خم گفت: سیاست یعنی تدبیر و فهم امور کشور، مطلع بودن و دخالت در امور کشور، که در این خصوص برای تامین امنیت همه باید دست به دست هم دهیم زیرا امنیت جامعه فقط در حیطه وظایف نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و اطلاعات نیست بلکه این مردم هستند که باید با آگاهی و هوشیاری  هر کجا تخلف و کار نامشروعی دیدند گزارش دهند تا بتوانیم به امنیت کامل برسیم.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه های جهادی و سازندگی که باید برای تحقق عدالت و پیشرفت همگانی خدمات رسانی کرد، افزود: آبادانی کشور نیازمند به عرصه آمدن بازاریان و سرمایه داران اهل ایمان است تا با همراه کردن جوانان توانمند و متخصص به پیشرفت همه جانبه کشور، استان و شهرستان خود بپردازند.

حجت الاسلام محمدی تبیین هنرمندانه عملکرد مسئولان را موجب بسته شدن دهان عده ای از نامردان  و کسانی دانست که می گویند در این انقلاب کاری انجام نشده است و ادامه داد: این در حالی است که مردم بصیر و اگاه ایران می دانند که دریایی از خدمات در این انقلاب انجام شده و اگر هم گلایه ای است تنها از کمبودها و کاستی هاست.

امام جمعه میانه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با گروه انصارالله و بیانات ایشان مبنی بر پیروزی حتمی ملت یمن اظهار کرد: ایشان به دشمنان فهماندند که ایران همواره حامی مظلومان بوده و در این راه ثابت قدم است.

وی، تحقق عدالت و مبارزه با فساد را از مطالب مورد تاکید رهبری عنوان نمود و گفت: این دو موضوع دور روی یک سکه بوده و اگر می خواهیم عدالت تحقق یابد باید به مبارزه با فساد به ویژه از داخل قوه قضائیه پرداخت تا مردم به تحقق عدالت امیدوار شوند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ناظر بر اجرای عدالت در جامعه است، افزود: با برچیده شدن پارتی بازی و با رفع این موارد بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می شود.

/۳۰۷۱۷۲۳۱/۶۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.