سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با بیان اینکه با فعالیت اقتصادی نمی توان راه به جایی برد،گفت:تجویز من برای حرکت کارخانه ماشین سازی ترزیق تخصص است تا فعالیت اقتصادی تا این مجموعه به روز های اوج خود بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس هاشمی منش یعد از انتصاب چند روز پیش خود در اولین سفر استانی، عصر امروز از قسمت های مختلف کارخانه ماشین سازی تبریز بازدید کرد.

سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در حاشیه بازدید در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روزهای اوج این کارخانه، عنوان داشت: ماشین‌سازی یکی از کارخانه‌های پر ثمر دوران گذشته بود که متاسفانه در طی چند سال با مشکلات مختلفی روبرو شده است.

وی افزود: تمامی مدیران، کارکنان، کاگران با فعالیت جهادی باید دوباره به این کارخانه جان دوباره ببخشند و ماشین سازی را به دوران اوج خود بازگردانند.

هاشمی منش ضمن اشاره به انتصاب چند روزه خود، یاد آور شد: در طی چند روز انتصاب بنده که باید از اعتماد وزیر هم تشکر کنم، با توجه به اهمیت بسیار بالایی کارخانه ماشین سازی اولین سفر خود را به استان آذربایجان شرقی و تبریز اختصاص دادم تا از مسائل و مشکلات با خبر شوم چرا که شخص وزیر نیز تاکید ویژه ای بر برپایی مجدد این کارخانه داشته و پیگیر این موضوع هستند.

سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با بیان اینکه قرار است برنامه جامع و کاملی برای حرکت در ماشین سازی طراحی و تنظیم شود، خاطرنشان کرد:معتقدم با فعالیت اقتصادی و مالی کار به جایی نخواهیم برد بلکه من تخصص و تعهد را برای بازگشت ماشین سازی به روز های اوج خود تجویز میکنم.

 وی در پایان خطاب به مدیرعامل کارخانه ماشین سازی، گفت: زمانی ماشین سازی کارخانه مطرح و مهم بوده است و خوشبختانه مدیرعامل جدید این مجموعه نیز به موضوع واقف هستند ولی باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و با مدیریت جهادی ماشین سازی را به روز های اوج برگردانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.