به گزارش ایرنا، اصغر تنومند روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران مراغه افزود: رسانه ها در سال های اخیر با ایفای نقش آگاه سازی و اطلاع رسانی در تحقق اهداف و برنامه های بهداشتی و درمانی مثمر ثمر بوده اند.
وی ادامه داد: خبرنگاران همواره در کنار دستگاه های متولی بهداشتی و درمانی، زمینه مساعدی برای فرهنگ سازی و ارتقای کیفیت سلامت و بهداشت عمومی در بین آحاد جامعه ایجاد کرده اند.
وی اضافه کرد: حضور فعال و تعیین کننده رسانه ها و مطبوعات مراغه در اجرای طرح های بهداشتی از جمله بسیج ملی کنترل فشارخون بخشی از رسالت فرهنگ سازی رکن چهارم دموکراسی را نشان داده است.
وی گفت: در اجرای طرح ملی کنترل فشارخون در این شهرستان، رسانه های شهرستانی توانستند با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی زمینه تحقق این طرح مهم بهداشتی فراهم سازند.
وی افزود: بهره گیری از ظرفیت فرهنگ ساز رسانه ها و مطبوعات یکی از رویکرد های وزارت بهداشت و درمان برای تحقق سلامت و بهداشت جامعه است.
وی با اشاره به ویژگی های رسانه فرهنگ ساز در جامعه اضافه کرد: انصاف مداری اولویت رسانه و مطبوعات بوده و ارتباط منصفانه بین مردم و مسئولان زمینه ساز رشد و بالندگی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات مراغه تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۷۴۸۷ /۳۰۷۱

تجلیل از خبرنگاران مراغه دانشکده علوم پزشکی تجلیل از خبرنگاران مراغه دانشکده علوم پزشکی تجلیل از خبرنگاران مراغه دانشکده علوم پزشکی تجلیل از خبرنگاران مراغه دانشکده علوم پزشکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.