صالح هوشیار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، دو کارخانه آسفالت و یک کارخانه تولید قطعات بتنی را از واحدهای تحت پوشش سازمان همیاری شهرداری های استان عنوان کرد که برای سالجاری سفارش خرید از آنها صورت پذیرفته و تا پایان سال جاری امکان فبول سفارش توسط این واحدها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پیشتر واحدهای تولیدی فوق با قیمت های بسیار نازل به اجاره داده شده بود، اظهار داشت: قیمت اجاره هر یک از این واحدها سالانه ۳۰۰ میلیون تومان بود که با تحویل آنها تنها ظرف ۹۹ روز از یکی از این کارخانه ها بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان سود حاصل شد.

هوشیار با بیان اینکه دو سال قبل سازمان همیاری شهرداری های استان بدهی ۱۴ میلیارد تومانی داشت، افزود: با فعالیت های شبانه روزی کارکنان و اقدامات موثر، بخش بزرگی از بدهی ها تسویه شده و با بخشودگی ۷ میلیاردی سازمان امور مالیاتی، تاکنون ۴ میلیارد تومان از بدهی های مربوطه نیز پرداخت شده است.

وی به اجرای پروژه های مختلف توسط سازمان اشاره کرد و با بیان اینکه حمایت از شهرداری شهرهای کم برخوردار جزو سیاست های اصلی سازمان است، گفت: در سالجاری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اجرا داریم.

هوشیار ساخت مجتمع مسکونی پزشکان تبریز را از جمله این طرح ها برشمرد که ارزش ریالی آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است و در  زمینی به وسعت ۱۱۰۰ مترمربع در ۱۵ طبقه اجرا خواهد شد.

به گفته وی این طرح در راستای کاهش ترافیک منطقه مرکزی شهر و در خیایان ابوریحان اجرا خواهد شد که به زودی  فراخوان سرمایه گذاری آن منتشر می شود.

هوشیار اجرای ۷ هزار واحد مسکونی در منطقه کرکج تبریز را از دیگر طرح های در دست اجرای سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی اعلام و اضافه کرد: ۲ هزار واحد از این مجموعه در اختیار حاشیه نشینان تبریز قرار می گیرد و ۵ هزار واحد نیز در قالب طرح های دولت به مردم واگذار خواهد شد.

وی یادآوری کرد: زمانی که سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی را تحویل گرفتیم، این سازمان ۲ میلیارد تومان از بابت بیمه به تامین اجتماعی بدهکار بود که در اولین فرصت و با رایزنی های انجام شده این رقم را تقسیط کردیم و اکنون هر ماه ۱۱۷ میلیون تومان از این بابت به بیمه پرداخت می کنیم.

۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.