رامین آذری در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا بر لزوم برنامه ریزی این شرکت هواپیمایی برای افزایش پروازها مخصوصا در فصل زمستان تاکید کرد و گفت: هواپیماهای امبرائر شرکت هواپیمایی آتا ظرفیت خوبی برای توسعه مسیرها و شبکه های پروازی است و برقراری پرواز در مسیرهایی مانند پارس آباد، اربیل، کرمانشاه، وان و هم چنین در مسیر تهران – سهند – تهران با هواپیمای مذکور میسر است.

آذری در ادامه با اشاره به " درآمد – هزینه " بودن فعالیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بر همین اساس فرودگاه تبریز نیز باید بتواند مطالبات خود را از شرکت های هواپیمایی دریافت کند و شرکت هواپیمایی آتا نیز باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به پرداخت بدهی های خود در روزهای آینده اقدام کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا نیز ضمن تاکید بر اهمیت تعامل دوجانبه شرکت و اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی برای افزایش پروازها گفت: امیدواریم آشیانه شرکت هواپیمایی آتا برای افتتاح در هفته دولت آماده و افتتاح شود.

کاپیتان عبدالرضا پازوکی در مورد مطالبات اداره کل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از شرکت هواپیمایی آتا نیز گفت: مصمم هستیم با پرداخت اولین بخش از مطالباتمان در هفته آینده حسن نیت خود و مجموعه آتا را به اثبات برسانیم.

وی اولویت نخست آتا را خدمت رسانی مطلوب به مسافرین فرودگاه تبریز عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فرودگاه تبریز پایه هواپیمای آتا می باشد با تمام وجود برای افزایش پرواز و همچنین ارتقای سطح خدمات به مسافرین تلاش خواهیم کرد.

شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ ۲۷ آذر سال ۱۳۸۷ با تصویب رسمی هیئت دولت به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی ایران تاسیس و راه‌اندازی شد.

عملیات احداث آشیانه شرکت هواپیمایی آتا مرداد ماه سال ۹۴ با حضور مقامات سازمان هواپیمایی کشوری آغاز شد.

۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.