به گزارش ایرنا، سرهنگ کاظم دهقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: در این ارتباط ۲۶ مورد پرونده تشکیل یافته و ۲۶ نفر متهم دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص بهبود وضعیت ترافیکی در شهرستان اظهار داشت: مردم همچنین به هشدارهای پلیسی برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی توجه و احتیاط کنند.
سرهنگ دهقانی در ادامه از دستگیری ۲ نفر سارق کابل های برق با ۲۵ فقره سرقت در شهرستان خبر داد و گفت: امسال همچنین حدود ۶ فقره سرقت از مغازه ها اتفاق افتاده بود که سارقین دستگیر شده و رسیدگی به پرونده آنها هنوز ادامه دارد.
وی به جمع آوری ۳۵۰ معتاد در  مرند در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از افتادن جوانان در دام اعتیاد و مواد مخدر، کنترل و نظارت بر آنها باید بیشتر شود.
فرمانده انتظامی مرند با اشاره به کشف یک و نیم کیلو ماده مخدر شیشه در ماه های گذشته در مرند گفت: اخیرا نیز ۳۲۰ گرم هروئین کشف و ۲ نفر نیز دستگیر کردیم.
وی در مورد اقدامات پلیس راهور شهرستان نیز اعلام کرد: امسال تعداد یک هزار و ۱۹۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف و ۱۰۵ خودروی ایجاد کننده آلودگی صوتی در سطح شهرستان توقیف شده اند.
فرمانده انتظامی مرند در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: طی ۵ ماه گذشته، ۳۵ مورد کلاس آموزشی و توجیهی برای آحاد جامعه و دانش آموزان و ۱۰ نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در دانشگاه ها و شهرهای اطراف برگزار کردیم.
وی افزود: در این مدت تعداد ۲۰ کلاس و کارگاه آموزشی نیز در مساجد، ادارات و کارخانجات تشکیل شده است.
سرهنگ دهقانی همچنین از پلاک گذاری ۳ هزار خودرو و ۲۲۰ دستگاه موتور سیکلت از ابتدای امسال خبر داد و گفت: علاوه بر آن، در طول ماههای گذشته، تعداد یک هزار و ۴۲۸ جلد گواهینامه خودرو و ۶۹ جلد گواهینامه موتور سیکلت توسط پلیس راهور صادر گردیده است.
وی اعلام کرد: در بحث جرایم فضای مجازی و برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب اشخاص نیز تعداد ۱۲۰ پرونده تشکیل یافته و برخورد با ۱۴ مورد سرقت اطلاعات و ۲۰ فقره نشر اکاذیب صورت گرفته است.

۹۹۱۶/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.