مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند  با اشاره به برگزاری تور ملی دوچرخه سواری  کوهستانی که با حضور۱۵۰ دوچرخه سوار از اقصی نقاط کشور از  مسیر لاله به سمت شهر جدید سهند روی داد، گفت: خوشحالی اعلام کنیم هیچ مانع فیزیکی برای تداوم روند احداث بزرگراه تبریز- اندیشه- سهند وجود ندارد و برگزاری تور دوچرخه سواری کوهستان در مسیر آزاد راه  در واقع سندی  بر پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عباس مصطفوی در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی شهر جدید سهند، با بیان اینکه مشکلات تملک به طور کامل مرتفع شده است، افزود: امیدواریم تا روند احداث پروژه سرعت بیشتری یابد و این مطالبه به حق شهروندان به زودی با بهره برداری از آزادراه پاسخ داده شود.    وی احداث ۳۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در کنار وجود شهروندان فهیمی که مطالبات فرهنگی و‌رفاهی دارند و البته وجود نگرشی جدید و‌پیگیر از سوی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور ما را بر آن داشت تا چهارمین هفته فرهنگی شهرهای جدید کشور را در شهر جدید سهند برگزار کنیم .
وی با ابراز خرسندی از استقبال خوب شهروندان از برنامه‌های هفته فرهنگی شهر جدید و اجرای بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی، گفت: خوشحالیم که هفته فرهنگی شهر جدید سهند که ماحصل ماه‌ها تلاش برنامه ریزی و پیگیری همکارانمان در مجموعه شرکت عمران شهر جدید سهند بوده است، نتایج و خروجی قابل قبولی از سوی شهروندان داشته است و امیدواریم این هفته فرهنگی آغاز و زمینه‌ساز رویدادهای فرهنگی گسترده در حوزه‌های فرهنگ، هنر و ورزش برای این شهر در حال توسعه و تحول باشد.
مصطفوی با بیان اینکه در سایه همکاری تمامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی شهر جدید سهند در طول ۱۶ ماه گذشته، پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا بیشتر شده است، گفت: چهار باب مدرسه  احداثی  توسط شرکت عمران در شهریور ماه تحویل داده می‌شود، بیان کرد: از پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر مشکل‌دار ۳۵۰۰ واحد با رفع مشکلات موجود آماده تحویل هستند.علاوه بر این بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه‌گذاری در طول ۱۶ ماه گذشته امضا شده که پیگیر تبدیل آنها به قرارداد هستیم.
وی افزود: توجه به توسعه فضای سبز و بهره‌مندی و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های مجموعه تفریحی گردشگری هشت بهشت از دیگر برنامه‌های در دستور کار شرکت توسعه عمران شهر جدید سهند است.
مصطفوی با بیان اینکه تلاش داریم تا با گسترش و توسعه مساحت  ۷۰ هکتاری هشت بهشت  به ۴۰۰ هکتار، مجموعه تفریحی و‌ گردشگری هشت بهشت  را به سومین قطب گردشگری تبریز تبدیل کنیم، ابراز امیدواری کرد تا با جدیت موجود در بحث جذب سرمایه گذاری در شهر جدید سهند و بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های این شهر توسعه روز افزون این شهر در ابعاد فرهنگی اجتماعی و البته عمرانی را شاهد باشیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.